Заступника міністра освіти цікавило більше спілкування з учнями…

0
149

1 жовтня в рамках  святкування 100 – річниці від дня народження видатного українського педагога-новатора минулого століття Василя Олександровича Сухомлинського відбулися урочистості  в Павлиській ЗОШ І–ІІІ ступенів з нагоди –  славної дати, бо праці вчителя з Кіровоградщини є надбанням світового рівня виховання та навчання дітей молодшого віку. Він віддав серце дітям…

До  педагогічної спадщини нової української школи прибув заступник Міністра освіти України Павло Хобзей та губернатор Кіровоградщини Сергій Кузьменко.

Урядовець відвідав меморіальний музей, де свого часу жив і працював видатний педагог.

-Я вперше вцьому музеї. Він має достойний вигляд,і сюди не соромно завести делегації чи-то з України, чи-то з-поза її меж, – відмітив чиновник. – Від вас більше очікують, ніж від пересічної школи, бо саме тут зароджувалась Нова українська школа.

 Голова облдержадміністрації вручив її директору сертифікат на отримання кабінету біології.

  • -Ми розпочали відзначення 100-річчя з дня народження Василя Сухомлинського. Впродовж останнього року зроблена величезна робота, щоб це було можливим. З обласного і районного бюджету було виділено більше 8 млн. грн. За ці кошти проведено заходи з реконструкції музею Педагога та благоустрою території школи. Роботи дійсно зроблено якісно, тому гості з усієї України та із-за кордону, які приїдуть до Павлиша, в черговий раз зможуть пересвідчитись, що для нас, мешканців області, дуже важливий внесок Василя Сухомлинського в сучасну освіту, – відзначив очільник області.

Заступник Міністра освіти України разом із керівництвом області та району поклали квіти до могили Василя Сухомлинського.

Він завітав до НВО «Олександрійська гімназія ім.Т.Г.Шевченка ЗНЗ І-ІІІ ст. – школа мистецтв», аби на прикладі цього закладу ознайомитися з тим, як в Олександрії реалізується програма Нової української школи.

Зокрема, обласний НВК гімназія-інтернат–школа мистецтв, де заступник Заступник Міносвіти ознайомився не скільки з матеріальною базою гімназії, його більше цікавило спілкування з учнями закладу: від  умов проживання, до навчального процесу; які поглиблені предмети вивчають; куди мріють вступати після  навчання; як часто відвідують своїх рідних;  які райони представлені в гімназії–інтернат; на скільки вони віддалені від учбового закладу і так далі…

 Сам заступник  Міносвіти фізик-математик, тому його цікавило саме викладання цих предметів, бо більшість піднятих рук гімназистами старших класів засвідчило про математичний нахил здобуття знань. На його думку слід ділити математичні класи на групи, щоб ці предмети більш глибше засвоювати…

Далі, як яскравий приклад  вище  сказаного, свої роботи презентували вихованці МАН, які мають визначні успіхи на рівні України та й за її межами. Юні гуртківці МАНу з цікавістю розповідали про свої винаходи, їх практичне втілення в життя і користь від їх напрацювань…

І.Мельник 

ФОТОРЯД 

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім’я