За тиждень проїзд на м.Дніпро буде відкрито

0
100

9 листопада на реконструкції шляхопроводу в напрямку м.Дніпра побував голова Кіровоградської обласної державної адміністрації С. А.Кузьменко.

-Закінчуються завершальні роботи по реконструкції шляхопроводу в м.Олександрія по автотрасі Знам`янка – Луганськ- Ізварино. Добре розумію, які незручності були для автомобілістів, але це була нагальна потреба капітального відновлення даного шляхопроводу. За тиждень, якщо будуть відповідні погодні умови, ми відкриємо для руху автотранспорту даний шляхопровід, – відмітив на початку розмови губернатор. – У цьому році понад 630 млн. грн. було спрямовано державою на різних ремонтах автодоріг нашої області. Це 34 кілометри капітально відновленої автотраси від Знам`янки до даного шляхопроводу, це і завершальні роботи по об`їзній навколо Знам`янки, це і капітальний ремонт 4 км відрізку в Новомиргороді, це і 11 км відрізок в напрямку м.Дінпра, і наступні 4 відрізки по 5 км. Зроблено багато, бо в нашій області доріг немає. Якщо минулого року було освоєно трохи більше 300 млн. грн. то цього року в двічі більше, що означає темпи зростання по капітальних ремонтах доріг. Ми не будемо зупинятися на цьому, щоб і наступного року ще більше відновити доріг як державного, обласного так і районних масштабів. Для цього в нас є потужний асфальтобетонний завод в Кропивницькому та нещодавно збудований новий завод по варінню асфальту в Кам`янці Черкаської області. Дещо сповільнює нашу роботу відсутність достатньої кількості відповідної асфальтоукладної техніки, якої не вистачає в області. І над цим працюємо.

Сергію Анатолійовичу, водіїв найбільше хвилює: коли вони зможуть рухатись шляхопроводом у напрямку Дніпра без об`їзду?  

За тиждень відкриється шляхопровід і вже тоді можна буде їхати в напрямку м.Дніпра, але з деякими обмеженнями в русі, бо на відповідній дільниці в 11 км  (до Куколівки) вкладається вирівнювальний і перший шар асфальту, що дає змогу за певних правил рухатися трасою. Я знаю які це були незручності для водіїв, але через аварійність шляхопроводу і дороги ці роботи треба було виконати, щоб убезпечити учасників авторуху та залізниці від небезпеки аварій. Щодо ремонту сільських доріг, то і вони в планах на 2018-й рік. Принаймні, в першу чергу, треба відновити дороги між райцентрами, що повинні мати хорошу якість, та не забувати про сільські дороги районного масштабу. Від якості доріг у великій мірі залежить життєздатність того чи іншого населеного пункту.

ФОТОРЯД

  • І.Мельник

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім’я