За підсумками 2018 року вирішено 65% звернень абонентів “Гарячої лінії голови облдераждміністрації”

0
44

Ефективність розгляду звернень громадян за 2018 рік обласного контактного центру зросла на 7% та складає 65% вирішених питань (14489 звернень). У 2017 році цей показник становив 58%. Про це повідомив директор контактного центру Андрій Лаврусь на щопонеділковій апаратній нараді в ОДА.

Також 3085 звернень або 14% були оперативно вирішені, від декількох годин до декількох днів.

Найвищий відсоток вирішених питань мають Бобринецька (53%), Компаніївська (50%), Маловисківська (50%), Благовіщенська (49%), Петрівська (48%), Світловодська (48%), Новоархангельська (47%) Новоукраїнська (46%), Кропивницька (46%); Долинська райдержадміністрації (45%); Соколівська (53%) та Великоандрусівська ОТГ (46%); Світловодськ (47%) та Кропивницький (46%).

Серед аутсайдерів щодо вирішення звернень громадян, що надійшли в обласний контактний центр Сергій Лаврусь назвав Катеринівську (14%); Первозванівську (20%), Тишківську (20%), Новоукраїнську (21%), Маловисківську (24%), Великосеверинівську (25%), Помічнянську (26%), Бобринецьку (30%), Смолінську ОТГ (33%), а також Устинівську (31%), Вільшанську (34%), Добровеличківську (34%), Голованіську РДА (38%) та Знам’янський міськвиконком (38%).

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім’я