Звернення громадян – показник якості та ефективності роботи органів місцевого самоврядування.
У 2018 р.керівництвом міськради проведено 12 прямих телефонних зв’язків та 32 особистих прийомів громадян, на яких було розглянуто звернення 77 олександрійців.
На офіційному веб-сайті діє автоматизована програма «Звернення громадян», що дає змогу звернутися до міського голови та його заступників для вирішення проблемних питань.
За 2018-й рік зафіксовано 3828 звернень громадян, з них 196 – колективних.
Людей здебільшого турбує стан надання ЖКГ (35,9%), соцзахисту (28%), отримання матеріальної допомоги (20,5%) тощо.
Для надання матеріальної допомоги на лікування, поховання та побутові потреби звернулося 785 громадян. Виплачено допомоги на суму 1,9 млн. грн. Це онкохворі та учасники АТО, яким необхідне дороговартісне лікування.