Вчителі та вихователі Центральноукраїнського наукового ліцею- інтернату користуються електронними журналами та щоденниками з 2020 року

0
240

Станом на 11 січня 12 шкіл Кіровоградської області долучитися до безкоштовного сервісу електронних журналів і щоденників E-Journal.

Вчителі вже створили 755 електронних журналів, – інформує облдержадміністрація.

  • До E-Journal область долучилася торік наприкінці грудня. Наразі сервіс працює у режимі дослідної експлуатації. Також його постійно вдосконалює Інститут освітньої аналітики, – каже заступниця директора департаменту освіти і науки Кіровоградської ОДА Ельза Лещенко.

E-Journal – це державна розробка Міністерства освіти і науки України, що скоротить обсяг бюрократичної роботи та буде адаптована до будь-яких гаджетів. Проєкт покликаний спростити документообіг для шкіл і посилити комунікацію між учителями, батьками й учнями з питань оцінювання знань, змін у розкладі занять та відвідування дітьми школи.

Проєкт не є обов’язковим для освітніх закладів. Рішення про участь школи приймають самостійно.

Разом із тим окремі школи Кропивницького, Олександрії, Світловодська та Знам’янки вже мали досвід попередніх років із впровадження електронних журналів на інших електронних платформах, таких як «Нові знання», «Єдина школа», «Моя школа», «Google Classroom».

В Центральноукраїнському ліцеї-інтернаті активно впроваджують  використання електронного учнівського щоденника та класного журналу платформи Atoms, що має гриф Міністерства освіти і науки України.

  • Крокувати вперед до нового (ще й при вимушених умовах, Авт.) – головний навчально-виховний принцип нашого закладу. Адже цього вимагає сучасне мислення учасників освітнього процесу. Батьки часто ставлять запитання, чи можна створити групу, де б відображалися домашні завдання та оцінки, адже не кожна дитина старанно веде записи в щоденнику. Контролювати успішність дитини цілодобово немає можливості. Ми врахували запити батьків. У нас пройшли реєстрацію вчителі, учні та батьки, що дає змогу учасників освітнього процесу отримувати щоденну інформацію про успішність, – говорить заступник директора наукового ліцею Л.В.Васіч.

По-перше, це прозорість оцінювання учнів. Учитель, поставивши оцінку в журнал, може написати коментар до неї. Автоматично ця інформація буде відображатись у щоденнику учня і на телефоні батьків. Завдяки електронному журналу можна використовувати технологію навчання «Поки що…».  Вихованцям школи цей щоденник стане в пригоді, адже в ньому відображаються розклад занять та зміст усіх домашніх завдань.

По-друге, в журналі педагоги можуть вказувати вид уроку (контрольна, практична, вірш напам’ять, тощо). Журнал «допоможе» вчителю швидко вивести тематичну чи семестрову оцінку (програма це робить автоматично). Класний керівник може постійно переглядати успішність та відвідуваність учня.

По-третє, щоденник стане «справжнім другом» для батьків, адже вони упродовж дня постійно можуть отримувати повноцінну інформацію про свою дитину – домашні завдання, успішність, відвідування уроків та коментарі вчителів, відвідування уроків та коментарі вчителів.

 

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім’я