Як змінити в паспорті стару назву вулиці на нову?

Де і в який спосіб можна зробити нову відмітку в паспорті у зв`язку з перейменуванням вулиць? Роз`яснює начальник управління дозвільно- погоджувальних процедур та адміністративних послуг Олександрійської міської ради Світлана Яременко. Управління надає послуги починаючи з грудня 2012 року (в приміщенні  Олександрійської міської ради, перший поверх).

– Згідно розпорядження міського голови про перейменування  площ, вулиць та провулків міста на виконання ЗУ «Про декомунізацію», а також згідно розпорядження голови Кіровоградської обласної державної адміністрації С.Кузьменка, наше управління  з вересня  минулого року почало здійснювати заходи за зверненням громадян м.Олександрія  по запису в паспорті нової  назви вулиць внаслідок  перейменуванню вулиць. 

– Що треба зробити людині, яка прийшла до центру, щоб зробити відмітку в паспорті щодо назви вулиці на якій вона проживає? 

– Для цього потрібно прийти до нас, надати паспорт, заповнити відповідну заяву з зазначеною старою назви вулиці та новою про зміну назви вулиці. Безкоштовно, протягом 10 хвилин  адміністратор зробить відповідну відмітку в паспорті з новою назвою вулиці. Місце прописки (реєстрації) залишається незмінним. Можна,  в разі фізичної неможливості самому прибути до центру,  передати це право уповноваженій особі шляхом довіреності з наявним паспортом  його власника. Як таких черг, взагалі, не існує. Щоденно  5-7 осіб звертаються. Щоб не було черг у нас  працюють 3 адміністратори. Можлива така послуга як попередній запис по телефону. Це зручно для людей які приходять на конкретну годину. Слід додати, що для зручності на стенді вивішені списки  старих вулиць з перейменованими на нові.

– За даний час скільки олександрійців скористались правом відмітки (штампу ) в паспорті щодо зміни  назв вулиць?   

– Основна  кількість людей йде в весняно- осінній період, коли відбувається найбільша міграція (в’їзд чи виїзд людей за межі м. Олександрія), коли люди, реєструються за новим місцем проживання, отримують паспорти або займаються правомірними діями  відкриття рахунків у банку, купівля- продаж житла). За період з вересня  2016 року і до  квітня 2017 року своїм правом скористалися  біля 1500 людей.

– На лютневій сесії міської ради міський голова С.Цапюк озвучив нагальну пропозицію про удосконалення  роботи центру адміністративних послуг у розділі  видачі паспортів ( у тому числі і закордонних), що принесе міській казні значні додаткові кошти за право їх видачі.

– У цьому напрямку  наше  управління  вже отримало розцінки для спеціального зв`язку, бо це не  так просто робиться.  Далі слід пройти кілька етапів: закупівля самого обладнання, повинна бути виконана процедура  передачі бази даних – розробка нового закону, програми по децентралізації адміністративно –правових послуг. Цю програму розробляє наше управління. Як тільки будуть зібрані всі необхідні документи ми розпочнемо виконувати функції паспортного столу при видачі паспортів.

І.Мельник

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Істина від Олександрії © 2017 - 2018