В Олександрії почав діяти оперативний штаб

0
371

 Розпорядженням міськголови С.К.Цапюка створено оперативний штаб з питань запобігання поширенню та території міста гострої респіраторної хвороби COVID-19. До штабу ввійшли міський голова і його заступники, селищні і сільські голови, керівники міських підрозділів СБУ, ДСНС, Нацполіції, Держпродспоживслужби, податкової інспекції, військової частини №2269, військкомату, муніципальної безпеки та виконавчих органів ради.
24 березня міськголова провів перше засідання оперативного штабу, на якому ознайомив присутніх із основними документами щодо запобігання коронавірусу.
За інформацією начальника управління охорони здоров’я, в Центральній міській лікарні підготовлені 3 ізольованих бокси, куди можуть бути розміщені хворі на респіраторну хворобу COVID-19. При виявленні в Олександрії першого хворого медичні заклади будуть централізовано забезпечені всіма засобами індивідуального захисту і апаратами штучної вентиляції легень, що акумульовані на базі обласного департаменту охорони здоров’я.
Підготовлено список гуртожитків навчальних закладів, підпорядкованих ОДА, що можуть забезпечити 600 місць для перебування людей, що контактували з хворими.
Мер доручив вивчити питання при потребі виділення на час карантину спеціального транспорту для перевезення медперсоналу до місць роботи.
Керівник міського підрозділу ДСНС доповів, що, в разі необхідності (та вона вже наступила ця необхідність, які можуть бути “в разі  необхідності”, -Авт.)  рятувальники готові дезінфікувати місця масового перебування людей( зупинки, під’їзди, ліфти, дитячі майданчики, дороги, тротуари…).
Двірники, закріплені за багатоповерхівками, готові до здійснення дезінфекції дверних ручок і перил у під’їздах. Управлінню ЖКГ доручено провести нараду з ОСББ стосовно санітарної обробки у даних будинках.
Управлінню охорони здоров’я і Держпродспоживслужби до 25 березня  підготувати рекомендації щодо використання розчинів для дезінфекції.
На засіданні було обговорено питання взаємодії галузі охорони здоров’я, СБУ і Нацполіції при відстеженні осіб, які прибули з інших країн. На сьогодні відомо про 14 таких людей, контакти яких встановлюються та ведеться роз’яснювальна робота про необхідність самоізоляції. Селищним і сільським головам рекомендовано оперативно надавати інформацію в відповідні служби про таких громадян.
Управлінню економіки доручено продовжувати моніторинг цін на продукти харчування, проводити роз’яснювальну роботу щодо дотримання санітарно-гігієнічних норм і фасування товарів.
Нацполіція проводить роботу з керівниками магазинів про обмеження кількості людей, які можуть одночасно перебувати в торгівельних залах, до 10 осіб, або 1 людина на 10 м2.
Мер вкотре наголосив, що працівники соцсфери отримають зарплатню в повному обсязі. Лікарям вторинної ланки, які мають підвищене навантаження, з міськбюджету до зарплатні додатково доплачують один посадовий оклад.
С.Цапюк звернувся до підприємців не залишати без засобів існування своїх працівників, які у вимушених відпустках, та виплатити їм соцдопомогу в розмірі не менше мінімальної зарплатні.

 -Не так страшно втратити прибуток, як совість і довіру своїх працівників, – наголосив він.
У зв’язку зі зростанням цін на продукти харчування, закриттям багатьох підприємств та відсутністю найнеобхідніших засобів індивідуального захисту на базі міської організації Товариства Червоного Хреста України відкрито благодійний фонд, куди можна направити фінансовий ресурс на допомогу незахищеним верствам населення. Код 23100388, р/рUА 493234750000002600530117764, МФО 323475, ТВБВ 100.10/0149, АТ Ощадбанк з позначкою «COVID-19». Телефон організації: 097 600 46 51.
Громадяни, які бажають допомогти продуктами харчування, засобами гігієни, дезінфікуючими розчинами тощо можуть доставити їх до Територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м.Олександрії за адресою вул. Першотравнева,№9 або звертатись за телефонами: 7-01-36 та 066 241 33 67.
Із 25 березня при штабі працюватиме цілодобова гаряча лінія трьох мобільних операторів для екстрених повідомлень. Телефони будуть повідомлені додатково.

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім’я