27000 проти 4000 тисяч

0
50

Якщо до очільника Кіровоградщини за 2019-й рік зверненнями звернулося апонад 27 тис. грмешканців області з нагальним вирішенням життєвих проблем, то Олександрійського миіського голови біля 4000 тисяч заявників було зареєстровано. Одним комунікаційних заходів взаємодії міської влади з громадою є робота зі зверненнями громадян. Тенденція, на превеликий жаль, невтішна – щороку все більше мешканців Олександрії вимушені звертатися з наболілими питаннями.
Так, за 2019-й рік таких надійшло 3963 звернень, що на 135 більше проти  3828 звернень у 2018 році, з яких 183 – колективних.
Здебільшого вони стосувалися ЖКГ (35,3%), соцзахисту (30,2%), отримання матеріальної допомоги на лікування, поховання (24,3%) тощо.
Людям, які потребували підтримки, переважно на лікування, виплачено кошти на суму 1,8 млн. грн.
Були питання щодо призначення і виплати соціальних допомог та субсидій, пільгових перевезень, тарифів на комунальні послуги, ремонтів житлового фонду, отримання безкоштовних ліків за програмою «Доступні ліки» та ін. Відповідні проблемні питання вирішувалися виконавчими органами ради в робочому порядку.
За минулий рік керівництвом міськради проведено 8 прямих телефонних зв’язків та 29 особистих прийомів громадян.
Відтепер активно використовується Інтернет, де можна оформити електронне звернення до влади на сайті міськради.

ЗАЛИШИТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Введіть тут своє ім’я